10 tips om gewichtsverlies makkelijker (en sneller) te maken

10 tips om gewichtsverlies makkelijker (en sneller) te maken

Hier zijn nog 10 tips om sneller af te vallen:

  1. Eet een eiwitrijk ontbijt. Het is aangetoond dat het eten van een eiwitrijk ontbijt de trek en de calorie-inname gedurende de dag vermindert.
  2. Vermijd suikerhoudende dranken en vruchtensappen. Dit zijn de meest dikmakende dingen die je kan drinken, het vermijden ervan kan je helpen af ​​te vallen.
  3. Drink een half uur voor de maaltijd water. Een studie toonde aan dat het drinken van water een half uur voor de maaltijd het gewichtsverlies gedurende 3 maanden met 44% verhoogde.
  4. Kies voedsel dat geschikt is voor gewichtsverlies. Dit zijn onder anderen voedingsmiddelen als gekookte eieren, spinazie, boerenkool, zalm, broccoli, spruitjes, kip en mager rundvlees.
  5. Eet oplosbare vezels. Studies tonen aan dat oplosbare vezels vet kunnen verminderen, vooral in de buikstreek. Vezelsupplementen zoals glucomannan kunnen ook helpen.
  6. Drink koffie of thee. Als je al een koffie- of theedrinker bent, drink dan zoveel als je wilt, omdat de cafeïne je metabolisme met 3–11% kan verhogen.
  7. Eet meestal hele, onbewerkte voedingsmiddelen. Baseer het grootste deel van uw dieet op natuurlijk voedsel. Dit soort voedsel is gezonder, vult beter en het verminderd de kans dat je te veel eet.
  8. Eet je eten langzaam op. Snelle eters worden in de loop van de tijd zwaarder. Langzaam eten geeft je een voller gevoel en verhoogt de gewichtsverlagende hormonen.
  9. Weeg jezelf elke dag. Studies tonen aan dat mensen die zichzelf elke dag wegen veel meer kans hebben om af te vallen en dit lang weg te houden.
  10. Zorg voor een goede nachtrust, elke nacht. Slechte slaap is een van de sterkste risicofactoren voor gewichtstoename, dus het is belangrijk om voor genoeg slaap te zorgen.

 

Leestip:

Superfruit supplementen van Superfruit Slim

Comments are closed.