Trainen op hoge hakken?

blog 3 dieet pillen vergelijker vergelijken dieetpillen

Fitness fans uit de VS claimen dat het geheim voor een gevormde kont en slanke dijen ligt in uw schoenen. Nee er is geen nieuwe paar sportschoenen, ze hebben het over hoge hakken.

 

Ja, dat zijn die dingen waar we in wandelen tijdens een avondje uit, die schoenen die haast altijd garant staan voor zere voeten en verdraaide enkels! We weten niet zeker hoe we denken over dit onderwerp.

 

Het trainen op hoge hakken wordt steeds meer populairder in de VS. De voordelen van een dergelijke training zijn vermoedelijk duidelijk. Het dragen van hakken, van ten minste 7.5 cm, zorgt ervoor dat alle trainingen in uw onderlichaam meer effectiever worden en u ook de kleinere spieren bereikt die u anders niet zou bereiken.

 

Maar kan dit echt veilig zijn?

 

Podologen preken vaak de slechte gevolgen van het dragen van hoge hakken. De gevolgen kunnen bijvoorbeeld zijn: gewrichtsproblemen, arteistis en spier problemen. Echter, als u op hoge hakken traint richt u zich waarschijnlijk op uw squats en lunges en zult u niet joggen.

 

In dat geval geven de fysiotherapeuten nog steeds weinig ondersteuning voor deze training. De toegenomen stress op uw benen kan serieuze schade veroorzaken aan uw knieën, heupen, enkels en rug.

 

Naar ons idee wegen de risico’s zwaarder dan de voordelen van zulke oefeningen.

 

Al met al, raden we u aan om uw hoge hakken tijdens uw training thuis te laten. Wat is het voordeel van strakke benenn als u moeilijk loopt?

Comments are closed.