3 manieren om uw drang om te stoppen te negeren

blog 5 dieet pillen vergelijker vergelijken dieetpillen

Of u nou een klein rondje rent of meedoet met de marathon, we hebben allemaal dagen dat we het niet zo zien zitten.

Maar door toe te geven aan de drang om te stoppen, maakt het telkens makkelijker om hetzelfde over en over te doen. Voordat u weet stelt u zoveel uit dat het er niet meer van komt.

 

Er zijn een aantal dingen die u kunt doen om het woord STOP uit uw vocabulaire te elimineren.

 

  • Als u een trainingsmaatje heeft kunnen jullie elkaar “namen” noemen om zodoende elkaar aan te sporen. Professionele sporters, vooral binnen teamsporten, doen dit vaak. Wanneer u uw focus verliest, zal uw maatje inzien dat door het noemen van een “naam” u zult lachten en het u zal helpen om uw hoofd weer in het spel te krijgen.
  • Paar met uzelf op een positieve manier, hiermee veranderd u uw houding ten opzichte wat u doet. Vind een woord dat u motiveert en gelukkig maakt, herhaal dit woord telkens weer als u de drang voelt om te stoppen. Blijkbaar kunt u uw manier van denken veranderen door slecht één woord.
  • Zorg dat uw muziek afspeellijst af is. Langer doorgaan is makkelijker als u uw favoriete nummers kunt luisteren. Ritme en tempo hebben directe invloed op uw alertheid en focus. Onderzoek heeft aangetoond dat nummers met 130 of meer beats per minuten een boost geven aan uw uithoudingsvermogen en laten de workout makkelijker lijken.

 

Dus kies uw muziek goed uit, vind een trainingsmaatje en doe aan positieve zelfpraat!

Comments are closed.